لاین نوری کناف و نحوه خرید متعلقات لاین نوری 

میخواهیم خیلی ساده و صریح توضیح دهیم برای خرید یا انجام پروژه های لاین نوری چه مدل ریسه ای چه مدل پروفیل و چه مدل ترانسی نیاز داریم 


مرحله اول 


انتخاب پروفیل مناسب برای قرار دادن لاین نوری در سقف ، روکار یا توکار بودن اون هستش و عمق  پروفیل لاینر در سقف هایی که بهصورت کناف کار شده و احتمال اینکه به علت وجود سازه های کناف محدودیت در فضای پشت داشته باشیم خیلی مهمه . 

پس اولین مرحله انتخاب پروفیله مناسب برای لاین نوری هستش اگر تا به این لحظه داخل سقف برشی ایجاد نکردید سایز برش رو مطابق با یکی از سایز های پروفیل های کنافی ایجاد کنید .




برای انتخاب پروفیل لاین نوری باید به مقدار نوری که قصد داریم‌ از چراغ لاینر بگیریم هم باید توجه کنیم چون چراغ های لاینر در عرضهای مختلفی ارائه میشن که به اصطلاح هر کدوم از اون ها قابلیت نصب یک ردیف یا دو ردیف و یا سه ردیف ریسه نواری رو دارن .


مرحله دوم 

انتخاب نوع ریسه ای هستش که قراره داخلش پروفیل خودمون کار کنیم ریسه های چراغ لاینی انواع مختلفی دارن که از نظر تراکم‌ ال ای دی و ترانس دار بودن یا نبودن با هم دیگه فرق دارن و این تفاوت ها در طول عمر اون ها هم تاثیر گذاره . 

از نظر تراکم ریسه ها به چندین دسته تقسیم میشن تراکم ۱۲۰ تراکم ، تراکم ۱۸۰ و با تراکم ۲۴۰ منظور از تراکم ۱۲۰ دارا بودن  ۱۲۰عدد ال ای دی  در یک متر ریسه می باشد و یا تراکم ۲۴۰ در هر متر ۲۴۰ عدد ال ای دی دارد .

تا اینجا فقط در مورد تراکم ریسه ها صحبت کردیم حالا میخوایم بدونیم از نظر تغذیه و روشن کردن ریسه های چراغ لاینی با هم چه‌تفاوت هایی دارن،

برای مشاهده انواع ریسه های نواری کلیک کنید 


مرحله سوم 

اول تشکر میکنیم که اول برای رفع سوالات خودتون توضیحات سایت رو مطالعه میکنید و اگر سوالی هنوز در ذهن خودتون حل نشده دارید حتما با ما تماس بگیرید تا شما رو راهنمایی کنیم .